SOME innhold, vinyl cover og digitale covere.
Datoene til utgivelser var også viktig for å imøtekomme tidsfrister.
Musikken tar inspirasjon fra ulike musikkgenre med røtter i 70/80-tallet.
Hatt møter, hørt musikken og tekstene var viktige for å vite mer om bandet. Så var det å kunne visualisere musikken.
Møtene med bandet gjorde at vi fant eksakt hva dem så etter. En fortsettelse av det forrige coveret og få frem teksten i coveret.
Mystisk, dystert og et glimt av håp.
Fordi dette er et mye større prosjekt enn tidligere. Var det viktig å kunne vise eksempler på fysisk vinyl. Her er et eksempel som senere ble endret på grunn av Spotify sine retningslinjer.
Den har flere låter og skal være et album. Dette blir det rom for å endres på inntil 1. Juni. Da sendes designet inn og bestilles opp.
Det var viktig med blikkfang; sentrert og et midtpunkt. Teksten er også da en del av designet som blir oppslukt i det sorte hullet.
Å lansere musikk uten å markedsføre på noen SOME kanaler vil føre til at det ikke når til besøkende.
Derfor har vi i alle lanseringer klargjort en pakke med Facebook innhold.
Av hensyn til målgruppen, så er teksten gjort større. Spesielt for viktig informasjon.