Logo, SOME innhold, og digitalt cover for Spotify.
Konsert var også i tankene, så plakater var på menyen.
Musikken tar inspirasjon fra ulike musikkgenre med røtter i 70/80-tallet. 40-70 år er der målgruppen ligger.
Hatt møter og analysere teksten var viktig for å overføre det til et cover.
Hadde gleden av å kunne ha mye frihet og tolke sang teksten for singelen. Landet på stikkordene: mystikk og håp.
Sendte først flere utkast for deretter å finne bilder som jeg komposerte i Photoshop.
De sterke kontrastene i hesten og bakgrunnen gjorde at fokuset ble gjort på de nevnte punktene.
Valg av tittel font var essensielt for beskrivelsen av bildet og følelsen av at noe kommer.
Promoterte i form av plakater bare digitalt på grunn av budsjett.
Med dette gir vi et godt inntrykk selv på SOME at dette er en fysisk begivenhet som du kan møte opp til.
Dette var starten på et samarbeid som tok oss videre til et nytt konsept som du finner link til under her.